Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, Februari 14, 2011

Pameran Pengantin Malaysia 2011 [11-13 Feb 2011]

selamat dh Pameran Pengantin Malaysia abis semalam..:) aku, kak mei, kak syikeen dan encek cinta kak mei.. bersama2 satu kete pegi ke Pameran Pengantin Malaysia kt SACC mall semalam :) byk gak booth yang aku rasa mmg menawarkan harga yang murah dan berpatutan dengan service diorg bg..:) ada byk pamplet yang aku leh simpan utk majlis aku t..HAHA

mmg rasa best sgt..cuma sedih sebab encek b xde skali..mmg rasa sangat RINDU kt dier masa 2..[ok2..abaikan]

so pe yang aku nk cari?
1.catering [sbb lapo..haha~..nk food tasting..]
2.videography [ingt nk survey untuk budget2 dl for videography..]
3. makeup.[haih yang nie xsempat..sbb dh penat sangat..huu~..lapar sangat menguasai]


so just nk sharing kt sini:)

catering
1. Oleander Catering 
2.Warisan Bonda catering & Event Services 03-41077002
3.Nurul Izzah Catering 
4.Sri Angsana Canopy & Caterer
5.Ekhwan services
6.Shah Alam Caterer ada 03-51918410
7. Anjung Serai Catering 03-90103141
8.Aroma Catering
9. Wan Nour Catering
10.Shahmie Catering

yang aku sempat rasa Anjung Serai Catering..hehe~..sedap woo..:)dh la kt bandar mahkota cheras jer..:) harga dier aku puas hati..yang penting PR dier bagus..so aku yang mengada2 nie pun dier sabar jer..hihi..

then aku suka Shahmie Catering..PR dier bgs..xpilih2 orang nk cter..lagi2 aku yang nk murah2 ajor nie..tp xsempat nk food tasting:)

then aku g survey videography and fotography

aku share mana aku dapat pamplet dier:)

videography and photography
1.Classic Bridal & Photo 
2.Eddie Photo Video
3.Sebumbung Fotografik
4.big media works
5.Horahorey!
6.Mawar Anggun 7
7.RedOneCak -019-2887179
8.The Custom Picture
9.Vel Oliver Photography Art
10.The Photolicious 019 271 5010

aku mmg dh aim horahorey..sbb dekat jer kt bandar tasik selatan..:) tp harga quite pricey lg..rm1800++ i know2..yang best mestila pricey..haha~..tp still hope for the best price yang diorg leh offer:)

as for photography masih lagi berkira2..vel oliver nyer harga sangat berpatutan:)hehe~..still nk kena cari lagi:P

thanks for the Urban Vibe Event!

mari layan gmbr:)
oh nie bukan yang big media works yang tangkap..:)

haha~..xingt la pelamin sapa nie..

stage by NAS great idea

booth NAS great idea

sweet je kan??pun xingt booth pe..

5 ulasan:

Ajwedding berkata...

wow best nya testing makanan,,he3

"cikkin" berkata...

wah!! tahniah..jeles x dapat pegi..mesti best kan..huahuahua...=(

~ NANA ~ berkata...

tak dpt pegi :(

lovelyadibah berkata...

liza: hahaha~..i mmg suka hati je nk minta mknn free..best woooo~

cikkin: tahniah kenapa nyer??HAHA
best la gak..HAHA..next time kalo ada lg pameran pengantin nk ajak leh x??:P

nana: alolo~..napa xpegi?

"cikkin" berkata...

boley2..hehe..yeayy!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX