Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, Februari 17, 2011

MY SUPER HERO!

SALAM semua pencinta:)


hari nie dba xberapa nk sihat sangat..pening kepala dengan jurnal yang xjumpa2..plus dengan xwt paper experiment lg sbb xjumpa jurnal yang nk dijadikan rujukan..


mungkin ini ujian dari ALLAH kot..sbb mcm pas satu, satu musibah datang melanda..bukan tak bersyukur dgn apa yang ada tp mungkin nie untuk menguji sama ada aku mampu ke tidak untuk mengharungi dunia yang serba tidak adil nie..


tp yang aku sangat2 bersyukur ialah aku masih lagi mempunyai HERO yang aku rasa sangat2 membantu bila aku perlukan. pe yang terjadi sebenarnyer??


semalam kete tiara kesayangan aku tiba2 dier ada bunyi yang menakutkan [macam ada yang stuck kt roda lebey kurangla] aku mmg sayang dengan kete tiara aku nie..so untuk tidak memaksa dier jadi lagi teruk, aku pun berhenti kt kawasan masjid UKM 2..aku pun tanpa berfikir telefon ABAH aku..huuuu..dier mmg superhero aku setiap kali kete aku rosak..walaupun ada jer kawan2 yang terer bab kete nie,tp aku ttp selesa lagi suh ABAH aku yang tgk kan keadaan kete aku nie..


yang wt aku rasa tersentuh sangat,bila masa aku susah aku tau aku ada superhero aku..tiba2 aku terpikir..t aku akan kawin...dier akan lepaskan aku pada bakal suami aku..aku mcm sedey plak..aku manja dengan diorg.even diorg garang or tegas dengan aku..tp aku masih lagi manja dengan diorg..aku tak tau aku masih lagi kuat untuk terus hidup tanpa diorg di sisi nnt..


ucapan untuk abah..


along sayang sangat kt abah!sayang yang amat!xder yang lebih penting dari keluarga untuk along..along janji untuk jadi yang terbaik dan tidak akan lupa pengorbanan abah sepanjang menjaga dan mendidik along..i will always love u and ibu!


nk tulis panjang..tp bila nk taip jer air mata nie meleleh jer..t la~


p/s: sori..abit emotional plak

6 ulasan:

cik tie@ibtisam berkata...

get well soon ea dear...
waaarghh~~!
tibe2 rase rindu kt mak,
nk balek~~!
huhu~ lame g bulan5..
sobseksobsek...

kuKu berkata...

huhu..sob sob..cedey..

Tanpa Superhero sape la kita..^-^

lovelyadibah berkata...

ibtisam: thanks sayang!sori la wt org lain rasa sedey plak..huu~


nadia: 2 la..sedey~...

lovelyadibah berkata...

will do juicy junkies!:)

amal salleh berkata...

T_T huhu tetibe rindu plk

lovelyadibah berkata...

cheq momo: huu~..saya mmg xrindu..hehe..still duk dgn famili..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX