Cari Blog Ini

Memuatkan ...

Jumaat, Ogos 19, 2011

fashionista?

salam sayang untuk semua:)

hehe sihat ke korang?:)wtpe je tue?haha

ok2.nk jadi fashionista x?huhu.rupa2nya skrg nie ada mcm2 jenis gaya tudung yang ranggi xmacam ms dulu2 kala.hehe

ikon yang selalu dilabel sbg fashionista yuna, hana tajima dan heliza (ok nie yang bertudung jek)

dari INI SUHAILA PUNYA



dari AKUGEREK

dari ARNIE
suma yang diorg pakai mesti diamati dan seterusnya menjadi trend semasa.tp ada gak yang bukan dari artis, tp berkembang sendiri.macam tudung yang ada bunga 3D 2..haha..aku yang berkenan sebenarnya.

skrg nie aku tgk orang ramai suka pakai tudung yang melekat kt kepala 2.nampak mudah untuk digayakan dan xpayah nk tiup2 tudung takut senget.haha

kalo nk pakai tudung ranggi time ehem2 ok x?hahaha...fashionista la katakan.hahaha.perasan yang amat.

4 ulasan:

Fariza berkata...

hik3. cantik kan fashion mrk, bleh jd trend dan asalkan tutup aurat :)

''kalo nk pakai tudung ranggi time ehem2 ok x?hahaha...fashionista la katakan.hahaha.perasan yang amat.''
apakah? ha3. mendalam je maksud. :p

oshinz berkata...

boleh je.. takde prob pun. pakai yang selesa.

lovelyadibah berkata...

fariza:pe yang mendalam 2??hehe

oshinz:hehe baik!

Cik Puan Mimi berkata...

eh boleh jer~
nak melaram ape salahnye. janji aurat kite terjaga. suke gak tengok2 die nye stail.best2~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX