Cari Blog Ini

Memuatkan ...

Sabtu, Ogos 27, 2011

persiapan raya

salam sayang untuk semua:)

hai korang!!pe persiapan raya korg?haish.mine is not so meriah la. sbb pe?kena keje la hari raya.seb bek tutup kedai.leh r cium tangan ibu n abah di pagi raya.eventhough xdapat beraya kt kampung,yang penting dapat beraya bersama2 dengan ibu n abah n adik2.cuma terkilan xdapat nk bawak famili balik kampung.sob sob.

oleh sebab xraya kt kampung,ibu sibuk kemas rumah.dapur, hall, porch kt depan suma dh berkemas.hepi sangat bila tgk diorg kemaskan.terima kasih ibu n adik2 yang sangat memahami.lagipun adik2 yang kecik ada peperiksaan besar.sorang PMR dan sorg lagi SPM.diorg bese2 jer.harap2 dapat la jadi manusia yang boleh berdikari nnt.amin.

nnt nk bawak la rendang n ketupat untuk staff di petang raya.adala rasa beraya kan untuk budak2 tue.xder la tensen sangat nk keje.

thanks sbb baca gak ngomelan  yang tak seberapa nie.mmg xpandai nk tulis pepanjang pun.huuu

2 ulasan:

Cik Zimie berkata...

persiapan macam tu jela.zimie pon tak balik kg.ibubapa malas nak balik.boleh lak gitu?lgpun nenek da takde.so takla beria sagt nak blk.so far semua dah sedia.tinggal esok nak masak rendang ketupat je.haha selamat beraya dba.jemputlah dtg rumah :)

nYomeL berkata...

slamat hari raya dba!! yang penting dpt beraya bersama family. chillax dear! :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX