Cari Blog Ini

Memuatkan ...

Khamis, Ogos 04, 2011

kenapa mesti ada orang ketiga?

salam sayang untuk semua :)

haish.saja je kan bg topik hangat.eceh!kebetulan dengan cerita KF putus tunang dengan elia.so meh kita bercerita pasal orang ketiga.

pe itu orang ketiga?HAHA dh mcm wt assignment plaks..

selalu dikaitkan dengan perbuatan curang dengan pasangan masing-masing.itu yang jd ada pasangan lain.haish.pelik aku. kalo ko dh xsuka dengan pasangan ko,apsal xberpisah je cara baik dari simpan kekasih gelap.haish.aku pandai mengomel jer.hehe

baru -baru keje dh kena ngorat.haha. eh nie cter sapa nie?HAHA tau xpe.aku dh berpunya okeyh.kalo kena ngorat dgn kt fb mmg dh xder.terpanpang kt dpn profile "in a relationship with" kot.

tp bila dh keje, diorg bukan tau kita nie ada pasangan ke tak.so konon2 comel nk ngorat la..ecececeh..hover!mcm la ko sorg je yang comel.HAHA..

so terus terang ckp, saya dh berpunya. n akan melangkah ke satu tahap yang serius satu tempoh lagi.cuma xtau bila.kalo aku nk ada kekasih gelap,bebila pun boleh kan.tapi yang penting diri kita.nk curang ke tak.HAHA 2 yang aku pelik kenapa mesti ada kekasih gelap a.k.a orang ketiga?

selamat menyambut ramadhan.HAHA maap dh hari ke bp br  nk wish?

11 ulasan:

Wawa Yusoff berkata...

selamat berpuasa dba. dengan harapan penuh. hahah :D

yUmIe berkata...

kerana mereka(yg ade kekasih gelap le)xpernah puas dgn ape yg dh ade..hihi

Hunny Kitty berkata...

org ke tiga ke empat dan sebagainya ni mmg sgt tak besh!

~ mizzAmy ~ berkata...

actually depends on that person. if dia jenis setia. mmg tak kan wujud istilah org ke-3 melainkan kalo ke-3 itu mmg dah berniat jahat nak kenakan ke apa. tu mintak dijauhkan lah.

UyaRayza berkata...

dgr tak topik hot chat hari nie..cintaku umpama lalang heheh..ade sorg pompuan ckp ramai2 boipren takpe sbb kena plh yg terbaik..horror kn? rase nk kol hot fm marah pompuan tue hehehehe..malu sebagai pompuan hehe...anyway dba haa careful tau hehehe..uya doakan dba dan pasangan berpanjangan hingga ke jinjang pelamin dan ke akhir hayat..aminnnnn~

~ NANA ~ berkata...

dba...tu tandanya u hot! kekeke

mesti tunang jeles kn? :P

K.I.N.A berkata...

susah nak cakap pasal org ketiga ni..kena kuat iman..
aku ada kekasih cerah je weh..

zimie berkata...

taktau nak komen pe.sbb x pernah melibatkan diri dgn org ketiga.hehe

dba,bz nye anda.lame x nmpk dkt blog kan :(

lovelyadibah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
lovelyadibah berkata...

Yumie:mestila diorg nie xpuas hati dgn apa yg diorg ada kan.

Uya: eeeee..seyes malu ada pmpuan yg mcm 2 jd kawan.thanks for the wish!

Nana:hot la sgt!haha dier mmg jeles la.majuk sokmo.haha

kina:haha bgs2.xpyh nk pkr pasal kekasih gelap.menyusahkan je.

Amy:2la.pelik yang amat yg suka simpan kekasih gelap.tp risau gak kalo ada yg nk pisahkan.minta jauh la

wawa:haha pose penuh?mmg xla.selamat berpuasa gak!!hehe

Hani:tau xpe!!sgt2 xbest kan!miss yu darling!

Zimie:alololo syg..miss yu 2!!

cikFM berkata...

dba.. jgn comel2 sgt g keje.. nnt sepol jeles.. hehehhe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX