Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, Oktober 07, 2010

felt like a l****~

hurm..aku rasa give up la..aku tau..nabi xsuka umatnya putus asa..tp aku rasa nk give up la..talking about being baby..mmg..aku sangat rasa kecewa yang amat sangat dengan diri aku nie..aku xde self esteem or confident..aku rasa mcm nk duk je kt satu hujung blek sampai bila2..

aku rasa sedey sgt...hurm...rasa mcm susah je nk truskan hidup nie..nk bunuh diri mcm orang l****...tp...aku kena kuatkan semangat..leh x kalo aku xnk trus kan pe yang aku tgh wt..aku xder support system yang kuat aku rasa..aku kena let go kot..byk bende yang bukan boleh mengikut kehendak kita..

kenapa la aku emo sangat nie...ya Allah tolong hamba Mu ini..aku mmg xstabil...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

NP NI? SABAR2..

lovelyadibah berkata...

hurm...sedey..thanks fara~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX