Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, Oktober 29, 2010

luahkan rasa kalo xsuka~

aku tulis nie semata2 atas perasaan dan pendapat aku sahaja..sebab aku rasa benda nie sangat subjektif dan abstrak..sapa2 pun ada pendapat mereka sendiri..tak perlu nk emo2 if rasa apa yang aku cakap nie salah or tak bertempat..


aku rasa aku lagi selesa kalo orang berterus terang dengan aku daripada duk rasa xpuas hati kt belakang..t jadi nanah kan xelok..


prinsip aku,kalo aku xsuka aku cakap..then kalo aku xleh nk g dgn orang 2 gak..aku xbenci cuma aku kurangkan aktiviti dengan dia..sbb aku rasa BENCI nie satu kuasa yang hanya akan buat orang menyesal je satu hari nnt..


wt pe nk menyampah lama2??kalo dh xsuka,jangan la duk sibuk2 lagi kan??


apa pun,aku selalu melihat perangai nie dan doa aku supaya aku xla mcm 2 sebenarnya~..


mana la tau kan..aku duk lantang menegur tp rupanya aku pun sama duk memendam..btul x??2 dh nama nyer hipokrit..


yang penting kita kena la sentiasa menerima diri kita dan menerima orang2 sekeliling kita..


aku rasa bila aku menerima diri aku dan menerima orang2 lain di sekeliling aku,aku lebih mudah menikmati hidup aku..


so??

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX