Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, Oktober 24, 2010

hunting~..oh yea~

currently i'm in hunting mood~..yup2..hunting for whut??huuu~...pretty obvious kot..:D


tgh cari2 pakej2 yang menarik utk kawin n tunang..:D


hepi2..dan aku rasa ini adalah obsesi yang terbaru aku~..hahahaha~..tahniah kepada diri aku kerna demam musim perkahwinan dan pertunangan~...bila kah majlis aku itu??hahahahahahahahahahahahah~..sebenarnya berangan je wei..b dh ajak merancang...hehehehehe..thank you cinta sbb bg i lagi demam dgn semua perkara nie..hehehehehehehehehehehehehehehehehehehe~


but then..dia sangat la mementingkan berjimat cermat..huuu~...bertuah i oke..sbb i nie suka sangat boros..so,dgn adanya dia..kewangan aku boleh dikawal secara menyeluruh..:D


skrg nie aku tgh giler pakai website nie..setelkawin..heee...jomla kawan2..best tau benda nie kalo nk hunting pakej2 yang best..byk yang aku jumpa dan aku leh kawan dgn vendor lg tau..yang terbaru aku berkawan dgn make up artist, cik aidajasmeen..heee...~..dia sgt sweet dan friendly..huuu~..


so pe lg??

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX