Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, Oktober 02, 2010

nk start berangan leh x??

hahaha~..aku rasa its time to start planning ahead...be strong but at the same time be prepared..the thing is kita hanya mampu merancang but Tuhan menentukan..rite now being stubborn is the best thing..walau apa pun orang cakap,but yang menanggung is us..not those yang cakap2 tue..if we want to build sumthing,jangan harapkan orang len to build it for us..biarla orang ckp pe pun..talking is cheap..rite??

yang penting skrg kita planning what should be ahead of us..aku dh malas nk amik hati orang yang memang xsuka kita..for what??btul x??being forever nice isn't going anywhere..being nice but if we are hurt inside..bagus k???

pe la yang aku merepek nie??hahaha~...luahan emosi yang aku rasa xpatut aku tulis dalam blog..tp aku tulis gak...haih...

pe yang aku nk ckp skrg..rite now we r planning ahead..with our own hands n might...aku doa planning nie akan selari dengan perhubungan ini~...perhubungan ini harusla kukuh dan semakin utuh...walau apapun...

2 ulasan:

farhani berkata...

plan jgn x plan...

lovelyadibah berkata...

hahaha~..cik fani cun..thank you babe~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX