Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, Oktober 24, 2010

wedding cinematography~

ok2..aku sangat suka tonton video klip kahwin..sbb pe??hahahaha~..sbb berangan la wei~..hahahaha~


aku currently yg dalam top list of wedding cinematography ada la beberapa..such as cst production, shutterspeak studio, wira visual..ada gak yang best mcm myshot weddings~


suma nie aku rasa leh wt terapung2 dan melayang... meh aku bg pendapat aku pasal suma2 jenis production nie:D


cst production: nie sesuai utk mereka yang lebih bersifat open dan modern..aku rasa kalo untuk nikah xsesuai kot..tp nie suma pendapat aku jer...:D


shutterspeak studio: nie aku rasa sesuai utk custom or inspired video..idea diorg sangat fresh dan mmg unik setiap kali shoot..aku rasa diorg dapat deliver setiap kehendak pelanggan dengan hebat skali..:D


wira visual: nie aku rasa shooting nyer penuh dgn drama dan emosi..bukan aku nk cakap yang lain xder emosi dan drama..tp xsebanyak dalam video wira..nie sangat sesuai utk akad nikah where semua perasaan ada;nervous,risau,hepi,sedih..:D


myshot wedding: huuu~..aku rasa dia mcm cst production cuma dia xla modern sgt..lebih beridentiti melayu:D


pe lagi..jom jalan2 ke blog diorg nie:D

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX