Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, Oktober 15, 2010

honey~

hurm...sapa sangka madu leh menstresskan aku..sampai leh rasa sensitif..mcmana 2??adei la~..


aku rasa mcm payah je nk siapkan asignment nie..hurm..mcmana??aku letih la nk extract data n prosess data 2..data byk tapi dari sumber yang terhad..ala..mcm wt keje cincai..aku xsuka..tp nk wt keje betul2..mmg stress yang amat la..nk baca byk giler journal n website..


napa la baca artikel pasal madu xseseronok macam baca blog k gosip k???letih la nk memikirkan...


takat nie aku adalah yang dh siap..tp yang tak siap???T_T....


doakan aku dapat siapkan gak hari nie...kalo mood aku ok la..kalo terganggu...mmg lambat la lagi nk siap...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX