Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, Oktober 16, 2010

Islam itu indah dan menenangkan~

Salam semua pembaca..hope korang enjoys~


di kala aku rasa kesunyian dan rasa kesepian...


di kala aku rasa semua menjauhkan diri


di kala aku rasa tiada yang menyayangi


di kala aku rasa tidak diperlukan


di kala aku tidak mampu mendongakkan kepala dan berkata 'aku ok'


di kala aku hanya ingin duduk di satu hujung 


di kala aku rasa aku ingin menangis semahunya


aku akan pergi kepada Mu
mendekatkan diri kepada Mu
memuji2 diri Mu
aku tahu aku alpa
aku tahu Kau mahu aku kembali kepada Mu
aku tahu Kau sayangkan hamba2Mu
thank You Allah..
aku sangat2 bersyukur dan terus bersyukur kerana masih ada Kau  Ya Allah..


aku cintakan Mu Ya Allah...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX