Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, Disember 17, 2010

Azam Baru 2011 :)

awal x wt resolusi tahun baru???hahahaha~...


nie adalah dorongan dari cik fara yang wt entry pasal tahun baru..huhu~...aiyoo..tp saya sangat la tak pandai dalam writing post yang panjang2 mcm dier..[ok..rasa sangat rendah diri kt situ...:(]


anyway..mari kita tulis pe yang kita nak jer ...shall we??:)


resolusi tahun baru..i mean untuk tahun 2011:)


1.saya mahu abiskan master saya dalam tahun depan!![whoa..cakap mcm senang ea..hahaha~..amin3..fuuuhhh...biarla abis dalam tahun depan gak...fuuuhhhh...]


2. saya nk keje:) hahahaha~...sebenarnya dah lama jeles tgk kawan2 leh g shopping mcm2:) tp tahan jer..eceh!!suka je kan nk shopping...:)


3.saya mahu pe ea??hahahahaha~...nk ckp tp malu la :) [eceh! gedik kt situ!!] insyaALLAH..harap2 dimakbulkan TUHAN..aik?? tiba jer...bak kata dato siti nurhaliza..biarla rahsia..eceh..rahsia la sangat :)


4.saya mahu renovate rumah famili saya kt cheras 2:)huuu~...sapa mahu sponsor???t i review nama korang kt blog...hahahahahahahahahaha!


5.then nk sambung pHD...hahahahaha..td ckp nk keje then skrg nk smbg belajar plak??hahahaha~...nie resolusi tahun lain la kot..:)


6. saya mahu iphone!!huuu~...suma orang kalo amik gmbr pakai handphone pakai BB atau iphone..aku??handphone yang ada camera 2.1 megapixel jer..hahahahha


7.ok2..saya nk ada kete baru...whoa...nie sapa bg kt i,mmg i lap u terus la..hahahah~..[eh,nie dh bukan resolusi nie,dh jadi wish list..hahaha]


8.saya nk jadi seorang anak yang taat pada agama, ibu bapa dan negara ..eceh!


9.saya nk jadi putih...ada x rawatan terus jadi putih???huhu~...xbersyukur langsung..xpela b dh putih..at least ada contra ea??:(


10.saya nk jadi bilionaire..:) pastu nk wt wedding macam marion caunter..leh??


hahaha~..comel x azam baru nie?? cepat ckp comel!!:P

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

comel!! HAHAHAH. jeles ni!

lovelyadibah berkata...

hahaha~..bgs2!!:)jap,apsal nk jeles plak??:P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX