Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, Disember 29, 2010

nanofiltration yang memeningkan~

salam semua:) hehe~..hari nie i nk cter skit pasal lab work yang memeningkan.....kalo xtulis,makin serabut kepala nie nk pikir..kan blog nie macam diary kita yang kita sangat sayang :) oleh kerana mmg dh berazam tinggi nk abiskan lab work dalam semester nie..so semester nie mmg xder r nk pkir sangat pasal nk tunang k kawin g..hehe~...tp i tetap suka pg majlis kawin dan tunang orang lain :P


sebelum korang lagi konfius dengan pe yang aku nk tulis..meh aku bgtau pe yang sangat2 merisaukan :) 


1. semester nie mmg lagi pendek dari semester yang lagi satu..semester nie da dalam 19minggu dan betul cakap cik iqa..mmg suma t selaras bulan 9 untuk semester depan..huuu~...Ya Allah..tolong la permudahkan perjalanan aku untuk abiskan master yang tinggal skit jer lagi..walaupun nmpk mcm tinggal skit,tapi nk abiskan 2..hanya Allah je yang tau...


2. untuk memulakan stage 2 nie,aku perlukan nanofiltration membrane untuk menapis garam yang ada dalam sample aku t..sangat merisaukan sbb dalam journal berlambak2 orang guna,tp bila search kt internet pasal manufacturer dier xtau kt mana plak...nk tau x pe dier??


nama : NF 70 
manufacturer : Dow /Filmtec


sampai skrg aku buntu..t nmpk gaya aku kena start tanya by emailing orang2 yang penah guna kt journal2 nie..


3. harap2 aku dapat habiskan dalam sem nie..sbb biasiswa aku hanya mampu tanggung sampai hujung sem nie jer..kalo xabis gak..kena r kuar duit sendiri untuk abiskan master nie..oh nO!!


4. aku nak keje..hehehe~...[ok2..2 dh main2..ngeh3]



paper pun,kena huawaiting!!!:)aja-aja fighting!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX