Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, Disember 06, 2010

bila dh menggelabah ,suma benda jd berterabur..:P

hahahaha~...ok2..aku rasa tajuk pun dh cukup terang, pasal pe aku nk ckp:)

sebenarnya aku nie kalo nebes,ntah paper je aku ckp...orang tanya lain,aku duk jawab lain...hahahaha~
korang pernah x dalam keadaan mcm aku nie??hahaha~...kalo x,bgsla..:)kalo ya,hahaha~..kita senasib la:(

kenapa aku ckp pasal nie tetiba??td aku ada progress meeting dgn dr..mcm biasa la aku nie nebes xtentu pasal..mayb anxious sgt nk jumpa dr..tp hari nie dier nyer adrenalin rush 2 over ok!!ntah paper jer..

sll dier nk jumpa untuk tau progress master aku mcamana..so maknanya aku kena siapkan pe yang kitorang dh bincang minggu sebelumnya untuk bincang minggu nie..dan macam 2 seterusnya..dr mmg bagus dalam monitoring kitaorang..and mmg tensen la kalo xdapat or xbuat pe yang dier suh..yela..aku nie kan bukan la jenis yang leh wt keje ikut masa yang ditetapkan..mesti nk lewat untuk sebab yang ntah paper..tp yang penting walaupun lambat,aku bg 110% pada keje yang aku wt :)

ok3..cukup dengan angkat bakul sendiri..hahahaa~

meh aku cter apsal aku wt sampai jadi berterabur..

dr tanya pasal mcmana nk setup nanofiltration membrane..tp aku duk khayal cter pasal mcamana nk setup conductivity meter..uwaaaaaaaaaaa~...padanlah dr pelik bila aku ckp pasal lampu light bulb..adoi hai...

ada 2 dr apa nama mesin conductivity meter yang selalu orang pakai..aku duk bgtau nama manufacturer untuk nanofiltration membrane...

ya Allah,aku rasa mcm ayam ckp dgn itik..OMG...sabar jela dapat aku as student dier ea..dia pun mcm dh reda dgn perangai aku yang ntah ye ntah tidak ...huhuhuhuhu~....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX