Cari Blog Ini

Memuatkan ...

Isnin, Disember 20, 2010

tron legacy~

hahaha~..saya sangat suka filem nie..:) napa??owh..saya suka gadget2 yang ada ciri2 futuristik nie..hahaha~...semalam adalah hari yang best!!hang out dengan kawan baik sememangnyer terbaik!:P

then g tgk wyg nie..:)hahaha~..seb baik xtgk hantu mak limah balik kampung..hahaha~...sori to fan cter 2..bukan nk ejek tapi i nie penakut la nk tgk cter seram..

ok2..pe yang best pasal cter nie??

1.aku suka kasut tinggi ada program nie..[orang dalam dunia digital 2 dipanggil program..huu~]mmg kiut habis la..[bagi aku la~ :P]
dari sini
sila abaikan yang lain:) tgk heels jer..hehehehe~
dari sini
yang nie plak diorang kuarkan pas cter nie kuar..xguna pun dalam tron..tp comel gak :P

2.aku suka pakaian diorg bila ada lampu..hahahah~..sangat jakun oke!!hahaha~

dari sini
mcm nie ar lebey kurang..kalo korang nk tgk lagi,pe tgk cter nie kt wyg...hehehe~

3.kenderaan dier...fulamak!!!gler best!!!:)hahaha~...jakun lg..maaf yer kawan2:P over plaks:P

dari sini
dari sini

4.mungkin yang len aku xperasan sgt paper kot..sbb term2 komputer dier sangat la xfhm..eceh!!

sapa nk tau pasal sinopsis nie leh g kat sini :) hahaha~..tetiba malas nk wt review...sori ea..:P

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX