Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, Julai 15, 2010

apakah mood aku hari nie??confius leh x??

huu~..oke2..kebelakangan nie aku asyik termenung jer..apsal la kan..kalo dlm kete 2 jarang dh aku nk bukak radio..padahal lama kot pg blk rumah UKM..apsal la dgn aku nie..aku ada masalah k??[hahaha..motip sendiri xtau pe masalah???]

semalam aku kuar g tgk wyg dgn ja,fir, yaya, dan cik lan..hahahah~..[yer..malam...aku dh minta izin oke...!!!]
g tgk eclipse[hahahaha~...ye kak aku tgk 2 kali...satu dgn ko,nie dgn diorg plak]..hahahhaa~

masa aku tgk yg first time 2..bapak lambat..like 30 minit kot...hahahah~..[ampun kak..suma slh aku...]
so motip aku pg tgk sekali lg sebenar nya nk tgk yg depan jer..hahaha~...[ampun pada kawan2..yer..aku berniat jahat..ngehngehngeh~]

akhirnya..pas yg aku lum tgk 2 dh tgk...aku duk tdo jer..hahahaha~..hampeh tul la aku nie...org len suma dgn espresi aku nie ha duk nyendor kt seat 2..hahaha~..aircond sedap jer membantu aku tuk tido~..yay!!..[eh..slh tmpt plak nk tdo..]

akhirnya time vampire lawan dgn vampire newborn jer aku sedor..sbb bunyi kuat sgt..hahaha~..selain nyer yg mellow2 aku dh selamat dlm mimpi~:D

eh..nie dh lari dari topik plak..apa point aku nie ha sebenarnya??

aku nk ckp yg walaupun aku hepi gler kot dgn mereka2 nie..tp hati aku kosong..kuangkuangkuang~...

leh x aku nk abaikan..bosanla perasan nie~...hahahaha~..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX