Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, Julai 30, 2010

S.A.S LULUS!!!wee~

hahaha~


mende la cik dba nie..lum paper dh gelak..hahaha~...yeer..saya sangat hepi..saya dh LULUS oke..hahaha..dgn cemerlang plak 2..heeee~


S.A.S 2 pe ea??hahaha~..utk yg xtau,S.A.S 2 salah satu alat utk analisis data yang telah dapat dalam lab..kira dgn analisis nie la kita dapat tau samada keje lab kita 2 sia2 atau tidak..hahaha~


kalo nk tau lebih lanjut leh g sini atau tanya pakcik google jer:D


so,dalam seminggu nie..aku diberi kursus hand-to-hand utk wt S.A.S..hahaha~..tp utk menyenangkan dia gak..hahaha~..hampeh tul r..hahaha~...


so cukup seminggu diberi kursus..smpai 2-3 hari nie aku asyik pening2..sbb S.A.S nie xfriendly..tp result dia senang nk baca:D


paper pun walaupun xfriendly,aku lagi prefer dia dari alat statistik yg len..


senang cter,dengan pening2..[tue xmasuk lagi amarah daddy..hahaha~..tau jela dia..mgomel je tau..HA HA~]


akhirnya aku LULUS..hahaha~..[suka hati dia je kan..dh kerah aku then ckp aku dh LULUS..hahaha~]


so sapa2 nk minta tlg aku wt S.A.S, sila la yer~..sbb aku dh LULUS..hahahaha~

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX