Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, Julai 25, 2010

inception..wow!!

hey3!!..meh suma org aku nk update blog lagi..meh baca review aku pasal cter terbaru Leonardo DiCaprio nie..hahaha~...

cter Inception nie agak berat [to be frank].kenapa???sbb dia lebih kepada cter tentang benda yang tidak jelas dan tidak dapat ditunjukkan dengan mata kasar..dia mcm cter yang lebih kepada pemikiran yang lebih kreatif dan kritis..

generally, inception pasal seorang lelaki (dom-Leonardo) yang pandai memerah idea dari orang lain melalui mimpi. dia mempunyai team dia sendiri...dia ada arkitek utk design latar belakang mimpi..chemist utk bagi sedatif yang leh wt diorg trus tdo utk bermimpi..seorang pemalsu yang leh tiru gaya org len utk si pemimpi dan sorg lagi pemerah mimpi yang sama macam dom..

then diorg cuba utk menanam satu idea dalam seorg pewaris syarikat bekalan tenaga utk porak-peranda kan syarikat ayah dia..

berjaya k x Dom menanam idea 2???

bagi aku cter nie diceritakan dgn bagus skali..[sbb apa???] jalan cter dia xboring dan penuh dengan suspen..ko mmg xkan rasa bosan oke!!..selama 2 jam 30minit aku xrasa langsung..seyes!!

lagipun penuh sgt dgn misteri..aku bg 5 bintang dari 5 bintang..

pe lgi??p la tgk!!:D

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX