Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, Julai 14, 2010

kelas oh kelas~

apa??? oh no!!!!ye adik2 n kwn2..aku masih lg di bangku sekolah [eh..bukan di kerusi la..heee~..pe ntah aku meraban nie

aku kena masuk kelasa untuk kali yang terakhir..[jap2..terakhir k???harap2 la]

oke..udah dgn dramatik segala..aku nk cter pasal kelas yang aku akan amik..huu~..mgada la kan sebenarnya~..
[eh..amik kelas pun ngada ea??...]...

mungkin aku akan amik 2 kelas kot..hahahah~..sebenarnya kalo leh patut amik satu jer..[nie nama nya dh gler kelas..eh..apakah gila kelas???]

aku rasa aku nk amik kelas operasi pemprosesan makanan dan teknik semasa dalam mikrobiologi makanan...hahahaha~...giler tamak...

aku kalo leh xnk amik operasi 2..sbb ada daddy ngajar..mampus aku kalo dia tau aku jarang datang klas t...yela kalo dia ngaja xpasal aku kena hipokrit..hahahah~..[penah k aku hipo???]

then teknik semasa dalam mikrobiologi makanan...aiseh..kalo bleh aku xnk amik paper pasal mikrob..hahaha
tp..ada plak response aku berkaitan dgn antimicrobial n prebiotik..hampeh tul la...hahahaha~..[macam xikhlas jer wt lab...ngehngehngeh~]

paper pun..gudluck r utk diri aku...hahahaha~..dan suma yg belajar:D

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX