Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, Julai 29, 2010

street dance:D

hahaha~..hari nie aku nk review cter yg br jer aku tgk smlm:D..aku tgk dgn adikku..haha~..aku suka hari rabu..tiket dia half prize :D


aku tgk cter street dance nie dgn adikku yg tersayang..hahaha~..


aku nk cter skit la kan..


tajuk pun dh clearly stated cter nie pasal apa..penari jalanan..aku pun minat gak nk menari..haha~..tue nk g tgk gak 2..hahaha


oke2..meh aku review for real...leh baca sini  hahaha..cerita pasal satu team nie jadi kaco bilau bila head team diorg quit street dance time2 nk jd UK championship..mmg bengang la yg len..dgn xder funding nk menari kt studio yg tenteram..hahaha~..


then diorg jumpa dis org dari akademi balet r..diorg berlagak r ckp menari balet nie bosan dan xder feel..then lady dari akademi nie cabar diorg masukkan best team ballet dia join dgn budak2 street dance nie..mencabar siot..yela ko street dance yg ganas 2..tetiba nk join budak ballet yg sll lurus kan kaki diorg 2..


then apa jadi??hahaha..korg kena tgk la~..


aku rasa best sbb tarian dia mantap dan bertenaga..walaupun balet yg aku rasa susah nk fhm 2 pun aku leh fhm..hahaha~..


then cinematografi dia best!!!pandai angle dia shoot:D

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX