Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, Julai 10, 2010

award:D...[yay!!]

hahaha~...nie adalah benar oke...saya dapat award...heee..walaupun ssh untuk diterima..terima kasih la untuk cik fara yg berbesar hati bagi kredit kepada saya ini...[chewah..over tau]

1. Anda mesti memberi pujian kepada pemberi 'award' ini.
pujian...hehehe~..eh salah2..cik fara nie comel cantik...pandai..[eh betul k pujian mcm nie???]
hahaha~...paper pun akak mmg rock la..[eh..tiba jer]

2. Sila beri 'award' kepada 10 bloggers yang lain.
  aiyoyo...apakah nie??aku sesungguhnya malas nk menyambung2 awards..ampun2..oke2..aku pilihla ea sapa2..yg aku sll bc r blog dia..:D
 
cik nawal [ye aku tau..nak wt cmner..xyah buat pun i phm..]
cik padi..[akak sll baca perkembangan..err..bukan perkembangan badan..awak]
cik mimi..[kalo rasa mcm kurus mesti nk baca..thanks yer nutritionist to be]

adoi..10..ramai la plak aku rasa...

kak zue..[oh yeay..dis girl is cool chick..hahaha]
uda..[oke2..untung ko dpt aku as akak..haha..motip??]

yg len sapa lg???t la aku pkr..hahaha~


3. Anda mesti beritahu kepada 10 blogger ni.
arghh..mmg malas thp gaban...t aku bgtau...

4. Bagaimana anda boleh di gelar 'blog' yang 'Best and Great'?
hahaha...apakah???xtau la wei...aku nie blogger picisan...sekadar menulis pe yg terlintas dan bila rajin jer kot...terima kasih kepada cik fara la yer..:D


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haha kau dibah, segan plak pnggil aku akak..eh tetiba je..........huu

lovelyadibah berkata...

eh..salah ea..kamu kan lebih tua..hahaha~:D..thanks cik fara:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX