Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, Julai 10, 2010

arguing~...hahaha~..[eh..ptt nyer xgelak]

apakah??..smlm aku merasakan sangat xsedap hati [eh..bukan nk makan hati lembu k pe..] tp rasa gundah gelana yang boleh dikatakan melampau...kenapa aku cakap mcm 2?aku nyer jantung mcm xbdenyut..napa tah..

menci oke..ingt pe best k?? [sori...emo plak] so start calling frens tanya sihat x..or oke k x??bla2...hahaha~..then rasanya suma oke jer..

then aku duk tanya la Mr. X..hahaha..[perlukah nama dirahsiakan???jeng3..] if aku ada wt dia marah or kecik hati??...

dia xjawab...just ckp xtau2..[hish..gedik plak u nie..heee]
so g jalan2 cari ice cream kt kajang..masa duk makan ice cream dia start dgn ceramah nyer...which is maksudnya dia marah...[haih..aku nie dh la xreti nk selindung2...manala aku nk tau dia marah k x...emo lagi]

so kitorg gaduh...hahaha..perlu k di terangkan???

tp yg pntg kitorg make up blk [eh..bukan duk make up muka oke..]

now kena try to make this relationship work la kan...
ssh gak when dh ada sumone...pelik plak bila nk gaduh 2...huuu~...

so mmg rasa ssh la~...hope for the best:D

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX