Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, Julai 20, 2010

arrrggghhh..aku capek!!!

hahaha~..capek 2 pe??[haih..capek 2 penatla dik oi..]

apsal lak minah nie tiba penat...xder angin xder ribut...[oi2..mana ko tau...eh tiba monolog dalaman..abaikan]

the reason aku capek sbb kesibukan aku wt lab...SANGAT2 SiBUK..:(

apsal plak??yela mana tak nyer..hari nie aku datang awal kot..kul8 dh dtg lab...wt fermentation..then wt solubility test...ptg plak g wt S.E.M..mana xsibuk...full gler hari nie...meh aku cter pe menda yg wt aku xmenang tangan..[eh..ada x wt lab dan menang???]-oke2..meraban je keje aku

meh la cter bg korg yg blur ayam bila aku cakap fermentation...solubility test dgn S.E.M..mesti xfhm pe jadah...

FErmentaTION..

nie utk bg enzim yang aku guna hidup dalam sampel aku supaya dia dok potong2 sampel aku jadi kecik..enzim nie sgt berguna utk aku...the main reason aku ada research...

[oke2..nie bg korg fhm jer..kalo xfhm leh tanya oke..!!-motip org nk tanya???hahahaha]

SOlubiliTY test

nie plak bg sampel2 aku yang dh dipotong2..akan di uji kebolehlarutan dalam air..kalo xlarut dalam air,kira 'wat abis beras'(dalam loghat nogori tau) la research aku...[fhm x??]

S.E.M

oke..nie kena terang lebih skit...Scanning Electron Microscopy...oke..secara senang nk fhm,utk tangkap gambar sampel aku..oleh kerana sampel aku nie kecik,2 yg kena pakai S.E.M...leh r nampak diorg senyum k masam k..eh2..salah2..diorg bukan alien dlm saiz kecik..mampus aku kalo korg slh fhm..:D

so akhirnya dtg kul8pg blk kul5.30ptg....

sok wt solubility lg...haih...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX