Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, Julai 16, 2010

hipokrit..bgs k x sebenarnya??

hahaha...tiba je bagi tajuk provokasi...hahaha~


motip???aku td pg wt lab...[tp mmg aku sll wt lab kebelakangan nie pun..malas nk tggu2..t data dpt lambat]
dan2 dalam kul 11pagi cm2, daddy ak dtg...hahahaha~...


aku nie sll jer kena tegur dgn dr sbb xwt kje bila dr dtg...kali nie x...[hahahaha~...gler berlagak]
then secara tak langsung aku wt la bersungguh2 wt keje..padahal aku rasa bese jer...hahahah~..


tiba2 aku teringt ada member satu SV dgn aku nie..sama masuk time aku master dl..dia mmg hipo gler...
asal dr dtg jer mmg tiptop la..tgh wt lab,padahal dia r plg pemalas...


2 aku terpikirr...bgs k x hipo nie????hahahha~...aku rasa walau apa pun alasan still xbgs hipo nie...utk pe beb???tuhan 2 nmpk jer kot...kalo ko nk cover pun, xperlula nk tunjuk kt suma org yg ko nie dpn jer wt keje...meluat...[eh salah plak..jadi luahan emosi plak...ngehngehngeh]


so dr,saya mmg sibuk...:D

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX