Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, Julai 25, 2010

jogging2...haih...

hi uolls..well wt pe je hari nie??mesti sibuk dgn program masing2 kan??aku plak xder paper nyer plan..buhsan..hahaha~..[eh apa kaitan dgn tajuk entry??sat la..hahaha]

aku ingt sbb buhsan, konon nk g la jogging..[yay!!]..tp cabarannya dia sgt meletihkan ...uwa..aku kan sejak semanjak nie asyik dapat komplen dari abah aku yang aku nie dh gain weight..kawan2 aku pun duk ckp aku dh berisi dari dulu..eeeeeeee....geram oke!!!hahaha~...

so pe bgsnyer jogging nie??

hahaha~

aku kn dulu bljr r gak pasal nutrition..tp aku xingt plak pasal exercise..rasa nya xder ajar..[hahaha..ke ada tapi aku xingt???hahahha]

the things is jogging is good for ur heart ..and feet..sbb jogging is running but not that fast..so dia leh tlg dari segi pernafasan dan cardio..jogging gak leh kuar sweat dan tlg in buang those fats..hahaha~

but do remember..xleh secepat like skali dua ko jogging dh kurus...mesti regular..at least 3times a week..tp untuk sihat 2 times a week pun cukup..hahaha~

and the food intake..tlg la..kalo nk kurus,takat g jogging..tapi duk makan benda lemak2..minta maaf la mmg xdpt oke!!

paper pun good luck utk aku..hahahah~..cepatla kurus!!:D

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX