Cari Blog Ini

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, Julai 24, 2010

sorcerer apperentice!!!!!..dan..dot.dot.dot..hahaahah~

ok2..sebelum nk cter kena ada lagu secret-one replublic dl..baru ngam..sbb lagu 2 soundtrack utk cter nie..hahaha..[suka hatila~..ngehngehngeh..]

hahaha..aku nk cter malam khamis yang sgt bagus cuaca nya..hahaha..[motip???]..ok2..aku,ja n yaya nk g tgk wyg..hahahaha~...aku ingt nk g tgk inception..tapi sold out plak yg kul 10.30 kot..xingt dh..yg ada pun midnight nyer..[nk mampus g midnight???parent aku t dtg bwk penyapu suh balik kang..hahaha]

so g la tgk cter lain...teng3...[hahaha...suka wt suspen...eh..suspen k???] cter sorcerer apperentice...hahaha

so beli kul 10.30 malam nyer...sementara nk tggu kul 10.30..g la makan dl...jeng3...[duh...bp byk kali da...hahaha..]

g makan kt noodle station..then nmpk sorg mamat hensem...wooooo...[gler gatal..]
tp rupanya sangat familiar...sapa ea..rupa2nya si kaer..yup..budak AF1 kot kalo xsilap..[kalo silap,ampun!!!]

aku sgt la excited...hahaha~...ja n yaya pun sama gak..last2, masa dia nk nek g parking atas sebelah noodle station kt alamanda 2..aku ja dan yaya pun terkinja2 lambai2 kt dia...gigih x???dhla kt dalam noodle station...TAPI yang sweet sangat...dia pun balas balik kitorg nyer lambaian dengan senyuman yg sangat manis..:D..[cair i tell u..]hahahaha~..walaupun ada bad..kitorang pedulik apa..hahaha...

then dh excited dgn kaer 2,g la karok..hahahaha~..dan2 la kan nk nyanyi izinkan ku pergi...hahahhaah~..lawak sungguh...tp aku rasa havoc gler..duk nyanyi lagu2 kt club ajor..[motip???ko penah g club k cik diba oi???..hahaha..xpenah...rasa2 je]

lagu baby (Justin bieber)la,nobody(wonder girls) la,senggol2an(mas idayu) dan lain2 lagi..hahaha~

then time for movies!!!!![yay!!!!]

meh aku cter sneek peak pasal cter nie...

cter nie way back to the time of merlin in england...then perebutan kuasa menyebabkan merlin mati dan meninggalkan 3 apperentice iaitu Balthazar Blake (Nicolas Cage),Maxim Horvath (Alfred Molina) dan sorg chick nie...hahaha[mmg malas nk ingt nama heroin..hahaha] then maxim nie paling tadah...2 yg gaduh2 2...merlin suh balthazar nie g cari sorg prime merlinenan utk musnahkan rancangan maxim nie..sgt lama oke nk cari si prime nie...leh gak g sini nk baca lebih2

bila dh jumpa,yg apperentice nie gler GEEK..nerd gler..aku rasa connected siot..aku pun nerd gak..hahaha[motip???]

yg penting,aku gler suka dgn cter ini!!!!pegila tgk wei...kalo korg yg suka science pun leh connected dgn cter nie...dia bukan fiction semata...

ONe of the Best NIght ever...thanks GIRLS!!:D

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX