Cari Blog Ini

Memuatkan ...

Isnin, April 25, 2011

Bersyukur!

Salam sayang untuk semua:) dba rasa tiap kali kete tiara 2 wt hal, sangat menduga emosi abah ibu n dba. Bukan nk mengeluh..tau sbnrnyer byk pintu rezeki kalo kita usaha.Tp waktu2 skrg nie,terasa sangat duit diperlukan. Bukan nk ckp aku xder duit,tp kurang utk berbelanja:) semua orang ada masalah.hurm..cuma cara mengatasi n menghadapinyer yg membezakan kita.. Ya Allah,permudahkan urusan ku dan semoga semua kesusahan nie berlalu dengan mudah dan jauhkanlah ku dan keluarga dr segala musibah dan bencana.amin.

17 ulasan:

Cik Lijah - BuKan PuTerI CinDeReLla berkata...

amin....mudah2an urusan dba dipermudahkan....

btw...kalo org susah hati....slalu berdoa dgn doa nih...

"ya allah, jika urusan itu baik buat agamaku & diriku...maka permudahkanlah ia....jika urusan itu tidak baik buat agamaku & diriku..maka jauhkanlah ia...sesungguhnya engkau lebih mengetahui ape yg terabik buatku.."

pray hard for u diba...(^_^)

zimie berkata...

sabar ye dba.sama la kite pon rasa cam nak je tukar keta bila asik buat hal.tapi bila pikir balik, banyak lagi nak 'pakai' duit.so tangguhkan je la.baiki je keta tu.yg penting boleh nak gerak ke mana2 ;)

amy fahmi berkata...

banyak2 doa. insyaAllah, semuanya akan dipermudahkan..

anaztasias nora aira berkata...

dba : Insya Allah , Allah tahu yang terbaik untuk hambanya dear :)

cIk JanNah berkata...

tiap dugaan pasti ada hikmah. usaha, doa dan tawakal insyaAllah Allah SWT mendengar tiap rintihan hambaNya.


salam kenal dear
:)

lovelyadibah berkata...

cik lijah: *sobs* thanks sayang!:)will keep in my heart:)

zimie: 2 la..dba byk belajar erti sabar bila jadi mcm nie:)thanks sweetheart!:)

amyfahmi: baikla~..harap awan mendung nie berlalu pergi..thanks:)

nora: 2 la..ALLAH lebih mengetahui:)

kitakesitu berkata...

Amiin...semoga dipermudahkan segala urusan diba and family...doa banyak2...pasti Dia mendengar

hana yoriee berkata...

huhu..hana faham sgt bila kita berada dlm situasi begitu..sabar tau dba. hana doakan dba dilimpahkan rezeki oleh-Nya dan djauhkan dugaan. aminn..

aDieyZa berkata...

dear, semoga dipermudahkan segala urusan yer..

jgn cuba mengelak dr masalah tp cuba utk hadapi masalah tu & cari jalan penyelesaiannya..

have a nice day dear..

p/s: nice blog dear..

K.I.N.A berkata...

sbr ye dba..nt kite jumpa 2 hb ni ye..dating sama2..

farahfatihah berkata...

aminnn

dugaan tu namanya.....

mungkin ada rezeki yg lebih besar menanti

cheQmOomOo berkata...

same2 la kt gagahkn dri :)

nizabeba berkata...

sabar ye dba..semoga semuanye dipermudahkan.. kuat tau!

Adawiyah A.Halim berkata...

Dba...sabar tau....

~ mizzAmy ~ berkata...

amin... mudah-mudahan dear. jangan stress. setiap orang ada dugaan dan cabaran. isya-Allah berkat kesabaran tu nanti mesti ada sesuatu yg Allah kasi ganjarannya buat dba. ;)

lovelyadibah berkata...

thanks sayang2 semua!!:)*hugs*

kitakesitu:amin2..terima kasih awak:)

hana:thanks sgt!harap2 la dimurahkan rezeki:)

adieyza: insyaALLAH dba xkan mengelak:)thanks for the compliment sayang!:)hehe..malu plaks!

kina: HAHA..dating malam2..auwww..i loike:)

kak fara: thanks akak!amin..mudah2an begitu la

cheqmomo: meh la sama2!!:)heee

niza:thanks beb!!will do!

adawiyah: baik la sayang:)

amy: amin..mudah2an..harap dikurniakan ganjaran yang lebih baik..amin~..

thanks semua!!sayang semua:)

lovelyadibah berkata...

Cik jannah: thanks!salam kenal gak:) sowie2..tertinggal plak:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX