Cari Blog Ini

Memuatkan ...

Ahad, April 24, 2011

pantang berpatah aral sebelum waktunya

salam sayang semua :)

banyak nyer contest2 yang menarik..tp aku malas nk join..HAHA..:) gudluck untuk semua kawan2:)suka kalo tgk kawan menang contest..hehe..mcm aku yang menang..HAHA..aci x??

hurm..aku tau dari dulu lagi sampai skrg aku agak pelik..aku tau aku tau..HAHA..cara aku xsama sangat dgn orang lain..HAHA

tp byk hati nk kena jaga, banyak pandangan nk kena amik kira..urgh!kengkadang aku malas nk amik pusing.

namun begitu,pe aku nk ckp,aku dengan rendah dirinya akan terus bertahan dalam perjuangan aku nie..walau apa pun pandangan dan pendapat..tggl skit lagi je kot..kalo aku rajin dan gigih..miracle could just happened.kan??

pedulik r pe orang lain nk ckp..2 cuma omongan kosong kan??

emo sbb rasa diperkecilkan??HAHA..*mood over sensitif* HAHA

2 ulasan:

miey anna berkata...

waa...nape neh dear?? macam nak putus asa..x pe..x pe..dba jngan tensen2 k..hehe.. ^_^

lovelyadibah berkata...

aimi sayang, 2 la..emo la time2 PMS nie..

thanks alot!!eh aimi,mana GA 2??br nk join:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnangX